سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایا اسنپ اسمایل واقعی است خوب است ؟

صفحه خانگی پارسی یار درباره

عمر واقعی لمینت دندان چند سال است

    نظر

لمینت های سرامیکی به دلیل ماندگاری و رنگ ثابت نسبت به لمینت های کامپوزیت مناسب ترند، اما بسیاری از افراد از تراشیدن مینای دندان با لمینت های سرامیکی راضی نیستند، بنابراین لمینت های کامپوزیت برای این افراد مناسب تر است. بودن. برای کسانی که از لمینت های سرامیکی استفاده می کنند، پس از استفاده از این روش، بخشی از دندان ها ساییده شده و نمی توانند به حالت اولیه خود برگردند و برداشتن لمینت ظاهر ناخوشایندی را به همراه خواهد داشت.البته دندانپزشک شما بهترین روش لمینت را تعیین خواهد کرد. آن را به دندانپزشک بسپارید. دندانپزشک شما می تواند لمینت مناسب دندان های شما را انتخاب کند. از طرفی سطح سفیدی و درخشندگی لمینت باید در حدی باشد که حالت مصنوعی ایجاد نکند. دندانپزشکان در این زمینه مجرب هستند و می توانند شما را به بهترین نحو راهنمایی کنند.


 

عمر واقعی لمینت دندان چند سال است





عمر واقعی لمینت دندان چند سال است:

همان طور که میدانید بخش مهمی از دوام لمینت مربوط به مراقبت های بعدی است. لمینت ها باید مانند دندان های واقعی نگه داشته شوند. مسواک زدن، نخ دندان کشیدن، نخوردن غذاهای سفت و عدم استفاده زیاد از سیگار و نوشیدنی های رنگی عمر لمینت شما را افزایش می دهد. پیش بینی کامل دوام لمینت غیرممکن است. لمینت ها می توانند 12 سال یا بیشتر عمر کنند . از این رو این روش به عنوان یکی از ماندگارترین روش های زیبایی دندان لقب گرفته البته حتما باید  دندانپزشکی قرار دادن لمینت را انجام دهد که متخصص باشد چون اگر به خوبی روی دندان قرار نگیرد طول عمر کمتری خواهد داشت.



لمینت دندان




سخن نهایی :

قبل از لمینت، باید انواع لمینت ها را بشناسید تا بدانید کدام نوع برای شما بهتر است. به عنوان مثال، اگر نمی خواهید یک درمان تهاجمی را انجام دهید و نمی خواهید بعداً دوباره لمینیت کنید، کامپوزیت انتخاب بهتری است.از آنجایی که هزینه درمان بسته به تعداد دندان هایی که قرار است لمینت شوند، نوع لمینت، تعداد مراجعه و درمان های جانبی بسیار متفاوت است، هزینه کل باید قبل از شروع درمان به طور دقیق برآورد شود. بنابراین، برای تصمیم گیری باید تفاوت هزینه بین کامپوزیت ها و لمینت های سرامیکی را بدانید.اگر قصد دارید فقط یک یا دو دندان خود را برای ترمیم دندان لمینت کنید، باید دقیقاً همان رنگ لمینت را با سایر دندان ها انتخاب کنید تا از تفاوت رنگ بین دندان های دیگر و دندان های لمینت شده جلوگیری کنید. بنابراین برای اینکه بتوانید رنگ سفیدتری انتخاب کنید، توصیه می‌شود از طریق جرم‌گیری و سفید کردن دندان‌ها اقدام به سفید کردن دندان‌ها کنید